Noll koll veckodag

Eller jo jag vet att det är tisdag idag, eller är det inte det??
Som sagt känner mig totalvilsen på dagarna just nu.. Vet inte om det är för att jag svävar så i det blå efter min fotoförsäljning haha... Eller så är jag bara allmänt förvirrad (som vanligt)
Tror väl mest på det sistnämnda haha
En bra dag på jobbet idag, och var ju t o m pigg när jag kom till jobb idag.. Började dagen med ett framtidsmöte eller vad man ska kalla det.. Någorlunda givande var det ju, men ligger ju mycket arbete framför oss kan det kännas som, och det gäller att det blir rätt från början..

Haft lite danska kontakter idag, ska väl mynna ut i ett studiebesök i Byen.. Ska förresten dit på fredag också (i jobbet)

Har mailet lite när jag kom hem, ett rätt långt mail. får väl se vad som händer hehe..
En hel del tankar på MsY idag också.. (orkar inte kalla det bluethoughts längra haha) Finns väl där lite konstant hela tiden.. Men nog om det haha..

Känner inte för att skriva så mycket mer just nu i alla fall hehe.. Inte så mycket inspiration idag haha.. Fullt upp med vad som finns i skallen hahaha...

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0