Lördagskaos...

Nja riktigt så farligt är det kanske inte, men ibland så undrar man om man nått vägs ände i livet och om det inte blir mer eller blir bättre än så här.. Kommer man att träffa någon som verkligen är så där pang boom perfekt och får hela världen att snurra och få en tappa fotfästet.. Hittills har det hänt två gånger i mitt liv.. Alltså att det varit så där himlastormande.. Jag är nog redo att ta emot de känslorna igen...  Eftersom jag använde bilden som motiv för att ha kommit till vägs ände kan jag väl använda samma bild till att uttrycka att om jag träffar den rätta, hon som kan få mig att gå vidare, att gå på vatten..
Jag skulle kunna skriva ett namn som jag hoppas på, men kommer inte att göra det.. Det vet ni och ni vet varför..

Även om det inte är lika påtagligt och tryckande som det var igårkväll så känns det lite ensamt idag också.. Där man saknar någon att hålla om, någon att prata med någon att mysa med.. Och när jag var ute innan så saknade jag verkligen att få hålla henne i handen och promenera med henne på väg att handla dagens mat...

Nu fick jag ju fixa maten ensam och det blev idag Schnitzel och komedipotatis och lite bea.. 
Något litet kul hände... Jag var vid Swedbank Stadion för att hämta ut pengar, och vad ser man där... Jo två stycken Imperial Stormtroopers komma gående hehe... Och lite senare även Darth Maul. Var lite småkul ju... Kan ju också bero på att det var SciFi mässa kanske hehe... Och för er som inte vet så är Imperial Stormtroopers och Darth Maul karaktärer från Star Wars/Stjärnornas Krig.. Synd att man inte hade kameran med sig, kunde ju blivit en kul bild hehe.. 

Tydligen hade en av Stormtroopersen en röstförvrängare så att det skulle låta som i filmen när han pratade så det lät lite kul när han pratade med sin kompis som gick utan mask haha...

Nåja jag fick mig en liten upplevelse hehe och kunde fortsätta till COOP för att handla i det underbara vädret även om solen inte var så framträdande.. Väl hemma så blev det matlagning och sedan försöka hinna njuta av maten innan den landade i magen hehe...

När jag var ute innan så, som jag skrev, njöt jag av att känna våren verkligen är på väg och det skapar en känsla i min kropp, som inte bara är att jag längtar efter kärleken i mitt liv och någon att hålla handen med.. jag vill ju även dela med mig av något annat med henne.. Dela med av min meditationsplats.. Jag är lite sugen på att sticka ut där redan ikväll, men det är inte tillräckligt uppvärmt i huset än.. Men min längtan är jättestor att få sätta mig där ute och njuta av tystnaden... Vad jag pratar om? Jo mitt ärliga och härliga smultronställe.. Mossängen..
Men snart nog så kan jag njuta där ute.. Verkligen slappna av och gå in i mig själv och min själ.. Och tänk om man kunde få komplettera det med att sitta med henne där ute och prata sig förbi solnedgången och kanske göra som gruppen Boppers sjunger om... Kissing in the moonlight.. hehe
Nä nu hade jag nog inte mycket mer denna gång... Men jag återkommer så fort jag har minst två ord att förmedla..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0