Kli i foten...

Ja då ska jag försöka få ihop ett litet inlägg så här på tisdagskvällen.. Får bli ett enklare inlägg eftersom kåmpjutern är upptagen och jag får sitta och försöka skriva på ajfånen istället..

idag var det dags för jobb igen och jag lyckades få tisdagen att kännas som en måndag hehe, men det har ändå varit en bra dag på jobbet och t o m funnits glädjeämnen i dagens arbetsdag hehe.

När jag kom till jobbet märktes det på rapporteringen att det varit fint väder under påskhelgen för jag hade fler rapporter under dessa dagar än vad det under årets mörkare period kommer på en månad hehe
Men som sagt varit en bra dag, och jag vet inte om det var solen eller något annat som gjorde den bra hehe eller en kombo..

Efter jobb stack jag ut till stugan där min mamma och Christofer var. Lite senare kom även Mathias ut där. Trevligt *ler*
Fick även hjälpt mamma med hennes digitalbox så hon kunde titta på TV igen. Duktig son igen haha

Ja lite vad jag gjort sen kunde ni ju läsa i inlägget innan så det behöver jag ju inte skriva om igen...

Inget annat då? Njae nä brukar ju inte vara så mycket mer att skriva när jag väl skriver det haha. Eller ja visst finns det saker som jag skulle kunna skriva om, både positiva saker och negativa saker. Visst av det får jag fundera på om hur jag ska lägga fram på bästa sätt och något annat kommer jag nog inte skriva om förrän det finns någon säkerhet, vilket känns som aldrig.
Finns saker och personer som gör mig väldigt glad men det är något som antagligen ligger i den senare kategorin.
Ja jag vet att jag kanske låter kryptisk men det gör jag nog med vilje, för det är inte allt man vill ta upp hur som helst...

Imorgon är en annan dag och andra saker kan hända och allt kan vara annorlunda än vad det har varit idag.. Det enda jag vet är att jag inte får glömma att jag ska köpa frukostbullar med mig till jobb imorgon hehe. Lagt påminnelse på telefonen så jag hoppas jag ska lyckas med det haha

Nu borde orden vara slut och eftersom jag inte kan lägga in min avslutningsbild så får jag avsluta med skrivet:
Saar Såå with Love and Hell Fire

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0