Fredagsmos

Inte så mycket att skriva idag.. 
Jobbat och det har varit en bra dag på jobbet får jag väl ändå erkänna..

Det är som sagt inte mycket att berätta idag så det blir ett megakort inlägg... Det jag dock vill säga är att jag var ute för en stund sedan och vädret var så skönt, och fåglarna (koltrastarna) sjöng så vackert, och det var så underbart faktiskt... Fick en sådan varm känsla i kroppen, nästan så att man blev lite kär på något sätt...

Längtar verkligen tills våren slår till ordentligt och sedan den underbara sommaren.. 
Önskar bara att jag hade någon att dela dessa känslor med.. Jag vet ju vem jag skulle vilja dela det med, men ja vad ska man göra..... 

Oro i magen...



Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0