Fördunklat sinne

Idag skulle jag verkligen behöva närhet
Idag skulle jag verkligen behöva en kram
Idag skulle jag verkligen behöva DIG..

Idag så blev det sova fram till vid 10 och sedan upp och först slappa lite i soffan och sedan att kasta sig in i duschen för att se till att bli färdig till Christofer kom hit.. Vi stack i väg och gjorde först ett stopp på Lidl där det inköptes lite Chokladcroissont och munkar och lite cola för att sedan fortsätta mot Lindeborg och se Eriksfälts FF match mot ärkerivalen Kulladals FF.. Tyvärr så fick inte Christofer chansen att stå idag för hans övergång var inte klar än

Det var kallt där och Christofer och jag var väl mest koncentrerade på att inte frysa så vi gick och köpte burgare och kaffe istället.. Men när det var 20 minuter kvar av matchen så bestämde vi oss för att sticka iväg istället så vi körde först bort till Mobilia för att sedan köra till FoodCourt..

När vi var klara där så körde jag honom hem till hans mamma och jag körde hem.. la mig på soffan och somnade givetvis en liten stund.. hehe..

Idag skulle jag verkligen behöva närhet
Idag skulle jag verkligen behöva en kram
Idag skulle jag verkligen behöva DIG..

Sedan har det väl inte hänt så mycket mer.. Får väl se om det finns något kul på burken idag.. Just nu tittar jag samtidigt som jag skriver här på en dokumentär/intervju med Robyn.. Sjukt sugen på något gott men får väl se om jag orkar ta mig till COOP för att köpa det jag är sugen på.. Fast egentligen vet jag inte vad jag är sugen på.. Vilket gör att det är väl därför jag är parkerad i soffan och inte gett mig av för att handla än.. 

Börjar bli lite mörkt i rummet just nu också.. Idag har ju inte varit den soliga dag som det var igår vilket var synd.. Vill ju så väldigt gärna ha värme nu.. Sol.. Sommar... Nä nu orkar jag inte skriva mer...

Idag skulle jag verkligen behöva närhet
Idag skulle jag verkligen behöva en kram
Idag skulle jag verkligen behöva DIG..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0