En snabbis kanske

Fick ju inte skrivit så mycket igår så jag får försöka komponera ihop lite ikväll istället..

Har gått liksom i dvala både igår och idag.. Kraftig (vår)förkylning som är på väg skulle man kunna tänka sig.. Och då får ni ju inte glömma att det är en manlig förkylning som jag har hehe... Näsan rinner och droppar värre än kranarna och ledningarna ute i stugan, huvudvärk, nyser som en galning och när jag vaknade imorse hade jag ont på höger sida fram vid magen eller ja ut mot höftbenet och det värker en del varje gång jag nyser eller jag försöker hosta, vilket inte är så kul precis.. Kan ju undra var och vad den smärtan är..

Har kört korta dagar på jobbet både igår och idag, för det är lättare att jobba in ett flexminus än att vara utan den del av lönen som försvinner vid sjukdom..
Tar väl en kortare dag imorgon med, för jag ska på fotboll på kvällen och vi ska träffas redan klockan fem, med lite mat och god dryck.. Fast gillar inte att det är Sillastryparna vi ska möta.. Vi mötte dem (Mjällby AIF) tre gånger förra året och det blev bara vinst i en av matcherna, förvisso den viktigaste av matcher men ändå... Nåja kan ju hoppas att trenden bryts.. Men visst PMSen har redan satt in det kan jag garantera..

Nu har jag väl inte så mycket mer jag tänkt jag skulle skriva utan tänkte försöka avsluta här och in och kasta mig på soffan en stund innan jag ska gå och lägga mig.. Varit ute i stugan en runda nu och bara njutit av tystnaden och friden, men ville inte stanna där i natt med min förkylning, med tanke på att nätterna blir lite kalla där ute just nu, men ni ska veta att jag ville vara där ute.. Nåja kommer väl fler tillfällen skulle jag tro..

Nä nu orkar jag inte så mycket mer skrivande just nu, så soffan och lite mysiga tankar om någon..



Spårlämningar
Skrivet av: blackmisery

Krya på dej min vän! Ha en bra da i da! Kram om

2011-04-20 @ 07:03:43
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se
Skrivet av: Emma

Krya på dig Frank

2011-04-20 @ 08:18:40
Här hittas jag: http://emmaasktindberg.se/
Skrivet av: Mathias

Den enda matchen vi vann mot Sillastryparna, var på hemmaplan, så det är ett gott tecken :) (Räknar inte deras "hemmamatch" på stadion i cupen som vår hemmaplan)

2011-04-20 @ 13:55:46
Här hittas jag: http://enstundmeedtias.blogg.se/

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0