En fredag som ska vara lång

Det känns lite konstigt att vara ledig så här en fredag. Men givetvis när man har chans att vara ledig så känner jag mig inte helt kry.
Ont i skallen, ont i halsen och en hosta som låter som något bara Robert Gustafsson skulle kunna framställa.
Sömnig blir jag också...

Får väl skynda mig att skriva så jag inte hinner somna hehe
Kan ju inte påstå att det har hänt så mycket hitills idag men ska väl försöka få tag i någon mat idag också även om frukosten var lite av en lyxvariant hehe det blev Brie-ost och kex (och JA jag uttalar det chex)

Ja egentligen inte mycket mer att skriva om just nu hehe men ce la vie. Drömt om en vacker tjej i natt i alla fall. Gör jag gärna om hehe men nog om det

Saar såå så länge

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0