Dåliga skrivvanor

Eller man kanske ska kalla dem obefintliga, eller ja det var kanske lite att ta i det också...
Det är bara som så att när jag väl kommer på att jag ska skriva så är klockan så jävla mycket så jag låter bli (vilket jag kanske borde gjort även idag)

Men jag skruvar några rader så ni vet att jag inte glömt bort er...

Det händer så mycket just nu, både positivt och negativt men samtidigt inte mycket jag kan och vill skriva om. Eller ja vill vill jag kanske men jag försöker hitta andra kanaler för det just nu än här på bloggen. Varit lite en nedåt dag i alla fall på jobb idag men försökt dölja det så gott det går.
Nä har absolut inte något att göra med mitt jobb utan det är så mycket som snurrar i skallen. Man skulle kunna säga från blue thoughts till black ones... Inte mycket jag kan göra åt någon av dem, förutom kanske att konstatera att i vissa fall är det som det är för jag är den jag är till Life sucks...

stackars den som är i närheten när jag börjar ventilera allt haha.

Fast nu borde jag egentligen sova för klockan rusar iväg och den behagar ju ringa om lite mindre än sex timmar. Men lovar att försöka bättra mig angående mina inlägg.
Nu ska jag bara skicka två sms sedan försöka sova.

Ja just det... Färjestad vann ju idag hehe

Puss onkram och sov gott

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0