Dagens... Ja något

Ja då var ännu en dag (på jobb) avklarad...
Fick lite rätt igår när jag frågade mig när bakslaget kommer för jag varit glad.. I alla fall lite..

Men det har varit en bra dag på jobbet och varit trevliga möten och värmande sms.. Och som ni kunde läsa i förra inlägget så har jag idag varit med i lokalnyheterna på P4 Radio Malmöhus.. Hela morgonen varje heltimme.. Jag är väl nöjd med inslaget men lite ledsen för att folk som lyssnar på det inte lyssnar på hela innebörden utan mer koncentrerar sig på vissa utvalda delar och kritiserar allt p g a det.. Nåja det är ju varje människas rätt, men blir lite ledsen när man gjort allt vad man kunnat för att försöka förklara det hela..

Men en reaktion på inslaget på radionyheterna var att en morgontidning här nere som heter Sydsvenskan ringde och gjorde en liten intervju, får väl se när den kommer in i tidningen/nätupplagan.. Får väl se om det blir mer reaktioner och följder av den artikeln..

Mat idag? Ja det har det ju blivit och det blev en halv grillad kyckling med tomat och löksallad och vitlöksdressing och bröd.. Helt okej.. Men var nog inte riktigt det jag var sugen på, var väl egentligen inte så hungrig men ändå jävligt hungrig..

Bakslaget? Ja bakslaget i den bemärkelsen är det väl inte men har bara fått en sådan olustkänsla i kroppen/själen och jag vet inte vad det beror på, för har som sagt haft en bra dag på jobbet och allt har flutit på som det ska.. Får väl hoppas att det går över snart..

Har ett brev i kroppen som jag kanske borde få ut, får väl se vad som händer med det..

Skulle jag lägga in en av mina gamla bilder som funnits på bloggen innan så skulle det nog bli denna bilden:
Skulle verkligen behöva någon att krama idag, få känna mig nära någon, känna värme och känna sig omtyckt, efterlängtad och älskad.. Någon som smeker min kind och säger allt ordnar sig.. Mycket som strular omkring i hjärnan just nu, många tankar och alla är inte glada tankar, vilket ni säkert förstått.. Det är inte så att jag börjar känna mig deppig som jag gjort förr.. Kan inte riktigt sätta fingret på det, men som sagt många tankar och många funderingar, tankar och funderingar om val, ska jag göra A eller ska jag göra B? Vad blir konsekvenserna o s v..

Nåja nu orkar jag inte skriva mer utan jag tror jag ska koppla ner bloggskrivandet, i alla fall för stunden och istället ägna mig åt lite PS-arbete så att tankarna kan komma på andra spår, om än för en liten stund.. Känner mig just nu som ett neutrum.. 

Imorgon är en annan dag...

Kramen (och pussen till alla jag tycker om)

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0