Underground..

Ja då har man alltså varit nere i den förhoppningsvis snart färdiga CityTunneln i Malmö, eller ja i alla fall Malmö Central Nedre och en bit in i den första tunneldelen. Va jag/vi gjorde där?? Ja du.. haha... Nä men där jag jobbar ska ha hand om lite CCTV bl a där så det var därför.. 

Som ni ser så är det lite arbete kvar därnere... Kan säga också att bänkarna som ni ser på höger sida av bilden inte var de allra skönaste att sitta i, satt där inte själv men hörde att det var lite känsla av att hålla på att glida av när man satt där.. Lite grått och trist på väggarna var det också och kommer att så förbli på ett sätt.. Det kommer att bli videoutsmyckning.. Alltså bilder som projiceras på väggarna..

Nog om CityTunneln nu... Annars är det ju lätt att det hela
SPÅRAR UR EN SMULA
Haha.. kul va..

Det var ju nästan så det gjorde det nu ju haha..
Sedan har jag inte så mycket mer att skriva om egentligen.. Middag idag?? Var ju länge sedan jag skrev om det.. Idag blev det Stekt Spätta med remoulad sås och sallad.. Riktigt gott var ett tag sedan nu ju..

Pratat med MsX? Ja det har jag gjort det med... Tycker om henne ju<3

Nu börjar nog hjärnan bli tom.. Kan bero på att jag sov lite dåligt i natt, med mycket på jobb i går, lite annat som kändes snett (men som löste sig) sedan kom ju den underbara fotbollen med den härliga vinsten, så hjärnan var säkert uppe i högvarv som gjorde det omöjligt att slappna av när jag skulle sova.. Nåja lyckades till slut men var lite trött när klockan ringde i morse...

Nä slut för idag nu..

Tycker om någon<3

Spårlämningar
Skrivet av: Anonym

Lycka till med kärleken. Blir glad för din skull. Hoppas det blir ngt mer.



Kram pride4everyone

2010-09-17 @ 01:14:24
Skrivet av: blackmisery

Ojoj, det ser ut som en annan del i rymden för mej det där :) Åh, maten, rackarns va avis ja e igen nu då! Ha en fin kväll å pass på å utnyttje alle frie minuter på den fine, biverkningsfrie medicinen :)

kram om

2010-09-17 @ 17:21:14
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0