Typ så

Din satan
satan
du din satans, helvetes jävla skit!
(Din jävla skit)
Bonnlurk, läbbiga skurk, ynkliga parasit.
Pottsork, snuskiga stork, din ruttna rot är full av kork.
Avskum, spattig och krum, du är så jävla dum.
Ditt usla gam, din slemmige torsk, förnicklade pappskalle, skum.
Förbanne mig!
Lägg ägg, slibbiga drägg, skitstövel och bandit.
Slashas, ditt vidriga as, piss och pest och senapsgas.
Sopprot, helidiot, fan vad det bär emot.
Din sabla bock, ditt feta arsel, våga dig aldrig mer hit!
Attans skitstropp! Hör du din sa-ha-hatans.
Helvete
Helvete
Helvete
Helvetes
Helvetes
Helvetes jävla skiiiiiiit!

Spårlämningar
Skrivet av: Fia

Kan den där utantill! Magnus o Brasse var det väl va? ;-)

2010-09-19 @ 15:47:14

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0