Torsdagens röriga hjärna..

Börjar som vanligt med att säga att nu är jag hemma från jobb och har kastat mig på soffan och lagt laptopen i knät.. Var på jobb kort efter 07 och slutade typ 17.. Varit trött idag med en hjärna som känts ovanligt rörig, men det kan ju beror på bygg-  och proj-mötet vi hade idag där det snurrade totalt i huvudet och ville ha ljudklassen i ett av rummen, och jag menade på typ tyst så inutahelvete.. Men de tyckte inte att det var ett tillfredställande svar,, hmm undrar varför.. Nåja jag får väl ta lite hjälp så jag kan kolla vad jag ska "kräva" ljudmässigt i det stora typ 80-90 kvm stora rummet.. Nåja.. hehe Utmaning..

Men annars har det varit en bra dag på jobbet, ville skriva som vanligt, men jag vågar inte skriva det för jag vill inte jinxa det.. Men förutom att hjärnan är helt slut och jag känner mig trött så mår jag ändå bra, bra i själen..

Ska förresten se om jag kan ha bilen i helgen, för Mathias ville åka till NetOnNet i Arlöv, så vi får väl se om vi kan ta oss dit.. Om inget annat för att testa på NetOnNets alla billekar haha..
Finns en billek som han ALDRIG kan slå mig i och det är den GUL BIL.. Han påstår att jag fuskar i leken, men det är väl bara att han inte eller acceptera att jag kör de skånsk-danska reglerna från 1842 hehe.. Nåja... Någon gång ska jag väl få honom att fatta:)

Christofer ska på en andra intervjuomgång på ett jobb på Green Cargo nästa vecka, och ni kan räkna med att jag kommer att hålla tummen så den är blå röd hahaha

Imorgon ska jag stå på en minimässa på Kirseberg, 13-16.. För min del gäller det förevisning av nödsändare och personlarm.. Nåja kan bli kul kanske och om inget annat så bjuds det på grillad korv haha...

Spårlämningar
Skrivet av: Mathias

Haha, du funskar faktiskt ;D

2010-09-30 @ 18:32:07
Här hittas jag: http://enstundmeedtias.blogg.se/
Skrivet av: Mathias

Sv: Tack! :D jag döper den till det första som kommer upp i huvudet, när jag kollar på bilden :)



Kram

2010-09-30 @ 18:37:15
Här hittas jag: http://enstundmeedtias.blogg.se/
Skrivet av: Putte

Hålla tills den blir blå röd, va fan e du HIF:are i smyg eller!!! host host

2010-09-30 @ 19:15:02
Här hittas jag: http://hoppnalla.blogspot.com
Skrivet av: Cicci

HAHA! Jag ÄLSKAR gul bil leken! Speciellt när man leker med syrran och hon kör..Hon blir så hysterisk..Haha

Till slut börjar hon slå på gul moppe, gul skylt, gult hus, gul postlåda, gula snören..Ja..ALLT gult faktiskt. Men jag vinner ändå..Hon kör ju! Haha

Sa jag att vi är tävlingsmänniskor i vår familj? haha

2010-09-30 @ 23:39:14
Här hittas jag: http://nocrysweetnes.blogg.se/

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0