Tittorna går neråt neråt...

Så otroligt trött jag är nu... Håller nästan på att somna medan jag skriver... Tur det snart är helg... Sova länge...

Varit en lugn dag på jobbet idag, inte hänt så mycket, eller ja det har varit lite irritationsmoment eller irritationspersoner på jobbet idag, men får försöka ignorera det lite... Men inte alltid så lätt faktiskt...
Men snackat med byggarna idag och det var lite kul, och ja andra saker har givetvis varit kul på jobbet.. Nåja jag tror jag är för trött för att få ihop ett sammanhängande inlägg haha...

Tänkte jag skulle, för de som inte sett det, sätta in ett gammalt foto på mig när jag hade hår haha, tänkte det kunde vara lite kul hehe..
Ja så något såg jag väl ut då hahah... Hmm vad ska jag mer skriva om?? Tja någon har gjort mig så glad idag och fått kvällen att rusa iväg, jag menar jag kom hem och helt plötsligt så var kvällen bara slut haha... Det är bra kväll då haha..

Tänkte innan när det var så varmt och skönt här idag, att jag längtar till sommaren igen.. Varma sköna sommaren...

Att få njuta av vädret utanför, värmen solen ja allt... Ja jag längtar redan till nästa sommar, verkligen, och till semester haha...

Värdelöst blogginlägg idag haha... Tror jag avslutar med en bild av världens godaste pizza haha

Pizzan finns på Kvarterskrogen och är en pizza med räkor och sedan en stor lövbiff på och bea sås och tzatziki sås haha inte alls dumt, även om inte alla gillar den... 

Nä slut för idag innan jag somnar haha

Spårlämningar
Skrivet av: avdashkova

wow!!! hörru du va en stilig man du!!

fast jag gillar vikingarstilen ännu bättre!!!!!

snygg tatuering!!!!!!!! Vad står det?



=D

puss på kinden!!

2010-09-24 @ 02:04:17
Här hittas jag: http://avdashkova.bloggspace.se/
Skrivet av: blackmisery

Åh, jag längtar åxå till sommaren! :) Känns tyvärr som att det e länge kvar nu :( Ingen dålig pizza det där heller, skulle tro att jag kommer va rätt avis på den fram mot eftermiddan :)

Ha en fin fredag! kram om

2010-09-24 @ 09:34:14
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0