Tisdag idag

Då var arbetstisdagen till sitt slut... Precis kommit hem och tänkte att man kanske skulle blogga lite.. Varit en ganska lugn dag.. Har mycket tankar som snurrar, som jag inte vet riktigt hur jag ska få svar på..

Haft ont i ryggen två dagar nu, men vågar bara ta de starka tabletterna när jag ska lägga mig, för jag blir trött och illamående av dem.. Lite bättre idag, men får nog köra på tablett i natt med så jag kan sova utan att vakna varje gång jag vänder mig..

Har väl inte mycket mer att skriva om just nu.. Återgå till mina tankar och funderingar..

Saar såå

Kramen



Saknar någon mycket<3

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0