Söndagen innan måndagen.. SEX

Jaha, suck, då var det söndag igen då... Helgerna rusar iväg..
Men å andra sidan har jag ju tillbringat en trevlig helg med sonen ju.. 
Vaknade idag till att grannarnas ungar lekte en trevlig lek som kändes som att den gick ut på att skrika så högt de kunde åt varandra, och kalla det sång, samtidigt som man kompade detta "sjungande" med att slå på elementet.. Nice uppvaknande.... Not...

Men å andra sidan hade jag ju sovit mina timmar och jag har sovit gott, så otroligt gott och ännu en natt med sköna härliga positiva drömmar.. Jag klagar inte haha...

Hmm undrar hur många av er kära läsare som antingen satte kaffet i vrångstrupen, eller blev besvikna när ni läste igenom inlägget, efter att ha läst överskriften, haha... 
Överskriften är vald genom att det är det sjätte inlägget jag har som heter just Söndagen innan måndagen hehe.. Och ni som läste det på annat sätt, ni har typ a dirty mind, men jag gillar det också haha...

Vad händer idag då?? Tja Mathias ska spela fotboll i korpen, Malmö FF ska möta Bananer i Pyjamas på stadion idag.. Tyvärr så ska jag inte gå, för jag hade inga pengar till biljetten, samt att jag väl inte kände för att gå själv typ..
Nåja vi får väl hoppas att Malmö slår ICA, för min PMS nu när allsvenskan börjar gå mot sitt slut blir bara värre och värre.. Nervös som FAN..

Haha, mitt första inlägg för morgonen känns som vanligt som ett svamlande och intetsägande inlägg haha.. Men har skriv i fingrarna så det är väl därför jag skriver så mycket haha, även om det inte säger så mycket.. Men som jag brukar säga, det är min blogg, take it or leave it,, 

Vill tacka för alla värmande kommentarer på min blogg, hoppas ni vet hur glad jag blir för dem och hur mycket de stärker mig... Tack<3
Någon som tyckte jag var starkare och tuffare när inte MsX fanns med i bilden... Ja vad ska jag säga, jag brukar normalt ge en chans.. Sedan är det inte svårt att låta det försvinna (är väl bara en gång som jag misslyckats totalt med det och då mådde jag inte bra tillslut).. Hon fick chansen, hon, som min kollega brukar säga, sket duktigt i det blå skåpet.. Det kunde blivit något jättebra, men det finns en gräns hur mycket jag trugar och trånar... Det är ju hennes förlust, hon vet ju inte vad hon missade... Och jag har bestämt mig för att när det gäller kärlek och förhållande är jag klar med att ta skit.. Jag är värd bättre, det bästa.. SÅ ÄR DET.. hehe... Nog om det.. vill inte ta upp för mycket plats i bloggen med sådant trams haha...

Nä det var väl allt för denna gången, men jag återkommer säkert igen... Vågar inte läsa igenom det jag skrivit igen för det kommer säkert vara otroligt osammanhängande och svamligt haha...


Spårlämningar
Skrivet av: avdashkova

haha jag som blev nyfiken!!! busig överskrift!!

2010-09-27 @ 05:39:40
Här hittas jag: http://avdashkova.bloggspace.se/

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0