Sisten ut??

Eller ja... Det vet man ju aldrig, men som det känns nu så är det sista inlägget för ikväll..
Har jag något att skriva om då?? Hmmm nä egentligen inte.. Har inte hänt så mycket sen jag skrev sist precis... Kört min mamma till jobbet är väl det som hänt... Tankat bilen har väl också hänt.. Funderar på att kasta mig in i duschen kanske... Sova?? Ja dessa val dessa val haha.. 

Ser så jättefram emot Volbeat i nästa vecka så det knappt går att beskriva... Fått semestern godkänd dagen efter så man kan ligga på soffan och tycka synd om mig, slöa, kanske lätt bakis haha ja man ska inte ta ut något i förskott men så ser det ut nu i alla fall.. Måste ju bli lite öl och JD också kanske hehe Eller någon annan whiskey.. Fast är det en rock n roll kväll så är det ju, i alla fall för min del JD som gäller.... Hehe

Hmm något mer?? Nja nä... Eller jo, jag skulle vilja ta upp något som jag vet jag tagit upp förut men kan inte nämnas tillräckligt hehe.. Det är min kärlek till mina barn, mina två underbara söner som betyder allt för mig här i livet, och är så otroligt tacksam för dem, att de är dem de är, helt underbara... Detta gäller även Christofers underbara sambo och hennes dotter som nu är en del av familjen Rasmusson.. Hoppas att de känner sig varmt välkomna både två...

Nä nu var det inte mycket mer..

Spårlämningar
Skrivet av: avdashkova

oh det är fantastiskt att du har dina pojkar=)

2010-09-29 @ 22:31:47
Här hittas jag: http://avdashkova.bloggspace.se/

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0