Översikt Komplimanger

Tänkte göra en liten sammanställning av komplimanger jag hört och fått den senaste veckorna.. Skulle du ha nämnt någon som jag glömt ta upp här så är det fullt tillåtet att skriva ner dem i kommentatorsdelen hehe.. Inte mig emot..
Varför?? För jag inte är så van vid dem och blir så glad och varm över dem..

  • om du bara kunde förstå hur jag bara skulle vilja skaka om dig och tala om för dig va fel du har när du tvivlar på dig själv..
  • vet du om att faktiskt alla kvinnor jag känner har sagt att du är snygg och inte fattar hur du kan va ensam? 
  • morsan tror mig inte när jag säger att du inte har någon. hon är helt övertygad om att en så snygg och snäll man har något fruntimmer gömt någonstans haha
  • Du har en söt och fin insida. det är därför jag är förvånad att du ska behöva vara kramsjuk!!!
  • definitivt inte din utsida!!! jag tycker du har en ball look!!! som jag nämnde innan, väldigt vikingar-like! men jag vet inte vad svenska tjejer gillar. för mig är det ju exotiskt och coolt. och att du är charmig o söt kan ju alla se
  • Självklart satte jag in bilden för din skull ;-)
  • Tack fina du!
  • Efter att ha tittat på dina intensivt blå ögon så tycker jag så här: Du ser ut att vara en jätte snäll kille, lite utav en stor kramgo björn som gillar romatik och närhet/kramar! Fast i vissa lägen ser blicken lite fräck/farlig ut....lite som kom närmare om du vågar! ;-)
  • wow!!! hörru du va en stilig man du!!
  • Du är o ser inte tjock ut utan skägg, bara finast så :)
Haha ja det var lite haha, jag är kanske inte så hemsk ändå hehe... Jag har av naturliga skäl inte tagit upp dem ifrån från MsX, för med tanke på vad som hänt, eller ja inte hänt så känner jag bara hur ska jag kunna lita på de orden?? Men samtidigt nu när man går igenom saker hon skrivit undrar man hur det kunnat bli som det blev.. Fast vem vet, jag var kanske bara en reserv, en backup.. Och ärligt talat utan att låta för pretentiös men Jag är värd bättre än det...


Hmm nä nu ska jag njuta av alla dessa fina tjejers kommentarer.. De värmer mig så otroligt mycket.. Tack för det alla ni<3

Spårlämningar
Skrivet av: avdashkova

=)

ja och den här bilden här är ju snyggast!! riktigt snygg!!

2010-09-25 @ 15:13:22
Här hittas jag: http://avdashkova.bloggspace.se/

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0