Onsdag idag va??

Ibland känns det som om man tappar bort dagarna totalt.. Men har en svar aning om att det är onsdag idag, och då betyder det logiskt att det är torsdag imorgon och veckan börjar faktiskt gå mot sitt slut..
Och det är ju aldrig fel..
Och månaden börjar också gå mot sitt slut och det betyder ju å andra sidan att det snart är dax..
Dax för det jag har längtat efter jättelänge...
Vad?? Jo den efterlängtade konserten med:

Ser fram emot en helkväll tillsammans med AF och Mathias... Förhoppningsvis med god mat och mycket kall öl. Kanske ska föreslå lite redig manlig mat på O'Learys innan konserten?? Lite babybackribs eller kanske en Burgare eller kanske stor saftig biff haha...
På tal om VOLBEAT så finns deras nya skiva ute på Spotify nu enligt välinformerade källor (läs Mathias) så man skulle kanske ta en tripp in där lite senare.. hehe

På tal om mat så blev det kanske inte jättehäftig middag idag, det blev en Falafel... Orkade inte mer mycket mer Så det fick duga idag..

Jobb idag??? Jodå det har varit en bra dag på jobbet idag, och jag mår faktiskt rätt bra, med tanke på vissa saker som hänt.. Men en sådan sak ska fan inte få trycka ner mig mer.. It's not my problem.. Nåja mer om det någon annan gång.. Hehe

Och fler som är nyfikna på min hemliga sak haha, kanske kommer många bli besvikna, det är kanske inte vad de tror, och vem vet det är kanske som så att det inte blir något att avslöja.. Jag har ju sagt att jag inte vill eller vågar avslöja något förrän jag är helt 100 på att det är som jag vill.. Så kanske berättar jag eller så berättar jag inte.. Eller så blir det något helt annat jag ska berätta haha... Fan vad bra jag är haha.. 
Det gäller ju också att trollbinda sina läsare och ha lite cliffhangers haha

Men som sagt trots allt mår jag bra.. Blivit bättre och snabbare på vissa saker än vad jag kanske varit förr och det hjälper själen så otroligt mycket... 
Och kom ihåg det är aldrig fel att kräva Respekt..
Nä nu är det inte mer ord om det haha... Det kommer säkert mer så småningom hehe

Har jag mer att skriva om?? Hmm jag vet inte... Ja har jag det? Nä jag tror inte det.. Har väl ordbajsat tillräckligt för detta inlägg nu väl haha.. Återkommer kanske senare med fler inlägg haha



Spårlämningar
Skrivet av: erica

åh vad trevligt! :) hoppas du får sova gott :)

volbeat är riktigt bra! :)

2010-09-22 @ 23:42:26
Här hittas jag: http://ericaalsterlund.blogg.se/
Skrivet av: blackmisery

Go möra, go möra! :) Haha, avensjuk som vanligt, å detta halvelva på möran! :) Volbeat, O`Learys å kall öl, jäklar vikken helkväll ni kommer få! Men dock e jag mest avis på Entombed, förbandet :)

Ha en toppen dag i dag me kram om

2010-09-23 @ 10:31:23
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0