Ögonlock så tunga, borde mig till sömn gunga

Ja jag vet jättedåligt rim på överskriften haha...
Har inte hänt så mycket under kvällen så jag får väl ordbajsa ihop ett litet inlägg.. hehe
Även idag har jag fått värmande komplimanger och ord på gamla bloggen (nä ni kan fortfarande inte se det hehe) och på MSN.. Det värmer så otroligt mycket och jag kan inte tacka nog för dem.. Puss och kram till er

Vill också passa på att tacka besökare som tydligen hittat mig på något sätt, som jag inte vet hur, men det är trevligt att ni kommer in till mig och att ni kommenterar hos mig.. Älskar att få kommentarer på min blogg, ja i alla fall om de är någorlunda snälla haha...
Vill ju också passa på att tacka Blackmissery (stava jag rätt) för att du så troget varje dag kommer in och kommenterar och läser min blogg.. Förlåt att jag inte alltid är lika aktiv att kommentera tillbaka.. *Skäms på mig*

Sedan finns det säkert en del okända besökare som jag inte vet vem de är, vilket är lite synd på ett sätt, men jag är glad att ni kommer in här och läser, oavsett för att det är ren nyfikenhet, glädje eller skadeglädje hehe.. Bryr mig inte... Läs på ni.. Jag skriver det jag vill skriva haha

Vissa har varit nyfikna på min sk överraskning haha.. Blir inget av det nu heller, inte heller om det andra jag skrev om i förra inlägget.. Inte nu, inte än.. Det är faktiskt inte BARA för att hålla er på halster, utan jag vill vara helt säker på min sak innan jag slänger in något på min blogg om det.. Sånt är det och så får det förbli hehe..

Och du Anonym som skrev om att jobba som telefonförsäljare (jag vet vem du är hehe IP-adressen you know) jag menade inte något mot dig eller alla andra tappra som jobbar som telefonförsäljare, för båda mina söner har jobbat med sådant, nä mitt inlägg var mer riktat till de som bestämmer i dessa företag att de ska ringa min mobil eller hemnummer MITT PÅ DAGEN när jag jobbar.. Fast vill ju inte ha samtalen på kvällen heller hehe... Men ni har all min respekt för ni gör ert jobb, men jag hatar cheferna på era jobb som ger er dessa hemska uppgifter och otroligt dåliga löner och villkor..

Hmm verkar som om jag lyckats ordbajsa lite grann i alla fall.. Inte så dumt ju..

Har jag mer att skriva?? Nja nä inte speciellt... Så jag får väl avsluta och kanske krypa till kojs kanske... Om ingen kommer och stör mig på MSN haha..

Till slut vill jag bara skriva att jag duger, jag är bäst som jag är, jag är den jag är.. Och jag vill ha respekt.. Alla kan inte ge det, och då ska de inte förvänta sig det tillbaka..

Slut för idag typ, eller ja det vet man ju aldrig förvisso, kan kanske bli ett sms inlägg från sängen haha Man vet aldrig..




Spårlämningar
Skrivet av: erica

sv: ja givetvis! :) kul blogg du hade. & ordbajsning passar sig väl nästan alltid? tur det finns! :)

2010-09-22 @ 00:01:12
Här hittas jag: http://ericaalsterlund.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Jag hoppas "det" händer något trevlig för dig o att du får må bra. Jag önskar dig allt gott o att framtiden blir bra. Den som inte tar dig för den du är, den är inte värd dig någonting.

Kram pride4everyone

2010-09-22 @ 00:35:51
Skrivet av: avdashkova

haha fan jag glömde skriva in mitt namn, det var inte meningen att vara anonym=)

2010-09-22 @ 03:47:05
Här hittas jag: http://avdashkova.bloggspace.se/
Skrivet av: Emma - Livias mamma

klart att du är bäst :) vilken härlig inställning, det är så det ska vara ! jag kommer alltid vara dig tacksam för din son, utan dig hade inte han funnits, och utan honom hade inte jag mått som en gud.. tack tack tack, och fortsätt må bra ! du om någon förtjänar det. Kram

2010-09-22 @ 09:49:44
Här hittas jag: http://emmaasktindberg.se
Skrivet av: blackmisery

Åh, inte ska du skämmes inte :) Det skulle inte jag ha gjort :) Otroligt nyfiken på överraskningen...*Va kan det va mån tro* :)

Ha en toppen dag i dag kram om

2010-09-22 @ 11:13:24
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0