Något vettigt

Nä inte ett jävla dugg får jag säga haha... Mathias och jag sitter just nu och tittar på Transformers och båda två är sjukt sugna på någon dricka och något gott typ smågodis eller något liknande.. Men ingen av oss orkar gå bort på COOP och handla så vi får väl sitta och bli irriterade på varandra när sockersuget kickar in haha.. Nä så farligt är det ju inte hehe... Varför jag sitter och skriver detta totalt intetsägande inlägg då?? Haha ja jag vet inte, antagligen för att jag har lite halvtrist nu när det är reklampaus i filmen haha... Prata med Mathias?? Nä överskattat haha.. Nä skoja.. Jag sitter vid min laptop och Mathias sitter vid sin laptop hehe.. Vill vi prata kontaktar vi varandra per sms eller på msn haha.. Vi är ju en mulitmediafamilj haha...

Svammel svammel haha.. Men lite kul är det allt...

Har precis fått ut lite repliker från filmen Pusher som jag nu har som ringsignal och som SMS signal, och de som känner mig och känner till filmen kan säkert gissa någorlunda vad som sägs hehe...

Nä nu har jag inte mer för denna gång.. Kanske kommer tillbaka...

Spårlämningar
Skrivet av: avdashkova

multimediafamilj haha

2010-09-25 @ 22:59:26
Här hittas jag: http://avdashkova.bloggspace.se/
Skrivet av: Mia

ahh fin film transformers satt me o kikade på den o tack för titten o för du ej glömt bort min gnälliga blogg =) kram bitchen

2010-09-26 @ 00:20:09
Här hittas jag: http://thelittlebitch.bloggspace.se/
Skrivet av: blackmisery

Tjingeling! Rackarns va möe jag har å läse i kapp nu när jag inte har haft internet på ett dygn, jag konstaterar, jag har alltså ingen multimedia familj :)

Ha en fin söndag! kram om

2010-09-26 @ 12:03:04
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0