Måndagen efter söndagen.. DUE

Ja då var det måndag, eller ja, måndagen är ju snart slut haha, och nu kommer jag med mitt första inlägg för dagen,, något sent kanske hehe.. Men bättre sent än aldrig, och skönt att det finns någon som efterlyser mina inlägg hehe...

Dagen på jobb har varit en bra dag, en riktigt bra dag faktiskt måste jag säga.. Mår till största del jävligt bra just nu.. För en gång skull gör en motgång mig starkare direkt och inte efter 5 år hehe... Det märkte jag på en situation som hände idag.. Härlig känsla, även om jag inte är så van vid den hehe..
Har haft fullt upp på jobbet med ombyggnaden idag, med hjälp/stöd till A som behövde hjälp samt att jag har gått över ritningen som konsulten skickade och ändrade det så att den lite bättre skulle stämma överens med verkligheten hehe... Får väl se om det blir mer och ändra när han skickar nästa version..

När jag kom hem fixade jag och Mathias lite och sedan stack vi och käkade.. Thias tog en burgare och jag tog en babybackribs.. Efter det så stack vi hem och jag stack i väg för att köra min mamma för att sedan hem igen och hämta Mathias och körde honom hem till sin mamma, med en datorskärm under armen som jag hade stående här hemma till ingen nytta...

Tittar mig omkring och ser bara hur mycket skit här är som borde kastas... Måste försöka få tillfälle att ta semester en vecka eller så för att kunna fixa lite här hemma.. Suck behövs verkligen...
Men som det ser ut nu är det bara nästa vecka jag kan ta en dag semester och det är för att vila upp efter öl och VOLBEAT.. Nåja man ska vara glad för det lilla och så är det ju VOLBEAT..

Nä slut för detta inlägg, men snart följer ett litet fotoinlägg...

Spårlämningar
Skrivet av: avdashkova

fan va bra att du mår jävligt bra!!! fortsätt så!!! vi kan må jävligt bra tillsammans!!! jag mår också bra här i Uppsala!! =D



kramar!!

2010-09-28 @ 23:14:59
Här hittas jag: http://avdashkova.bloggspace.se/

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0