Måndag igen..

Då var det måndag igen... Jobbet som kallade..
Nåja varit ganska lugnt på jobb idag, nästan lite för lugnt i slutet om man säger så..
Men vem ska klaga, jag hann ju prata två gånger med MsX idag på lite raster på jobbet, och en liten omgång sedan jag kom hem..<3

Hade möte idag med praktikantens handläggare, och det gick bra... Nästa möte blir om ca 6 veckor när hans praktik är nästan slut..

Hmm vad detta inlägg kändes meningsfullt haha...

Nåja som sagt det har inte hänt så mycket och då blir det svårt att skriva något också ju...

Så länge.. Saar såå

Kramen

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0