Lördagen so far...


Jo vaken är man, och har väl varit det i ett par timmar nu, men fortfarande trött, men funderar på om man skulle försöka väcka Mathias så vi kanske kunde sticka bort till Mobilia eller sticka upp i stan lite... Får väl se hur jag lyckas med detta projekt..

Jag har i alla fall sovit jättegott och drömt bara bra drömmar i natt, om vem och vad ska jag inte berätta haha.. Det är min lilla hemlighet haha...
Börjar bli lite småhungrig nu också, men tycker det är lite för tidigt med middag redan, även om jag inte ätit någon frukost.. Får försöka hålla mig lite, kanske ta en VL när och om jag kommer iväg ut..

Hmm har nog inte så mycket mer att skriva om hittills i alla fall, har inte hänt så mycket om man säger så.. Fast å andra sidan finns det tillfällen där det inte hänt något och jag skriver mycket i alal fall.. Favoriten ordbajsa ni vet haha.. Men denna gång så blir det nog inte så långt, men för att förklara hur trött jag egentligen är just nu så kan jag berätta att större delen av detta inlägg har jag faktiskt skrivit med mina ögon stängda.. Fan vad jag är duktig va hehe..

Jag är som jag är när jag inte blev som jag skulle hehe.. Men jag vet vad jag är värd.. Och vem som inte är värd mig hehe..


Spårlämningar
Skrivet av: avdashkova

men nä du är ju verkligen hemlighetsfull!!!!!!

2010-09-25 @ 15:11:59
Här hittas jag: http://avdashkova.bloggspace.se/

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0