Kvällen.

Då var det kväll.. Det har varit en grå dag får jag säga.... Huvudvärken vill inte riktigt släppa heller...
Vet inte vad det är.. Nä jag har ätit och jag har druckit... 

Middagen idag blev kyckling med ris och kantarellsås.. Riktigt gott faktiskt...


Pratat med MsX idag också.. Alltid lika skönt för själen..<3

Hmm inte egentligen någon att skriva om idag.. eller inget vettigt i alla fall... Känner mig väl inte riktigt på topp idag så det är kanske det... Får väl hoppas söndagen blir bättre även om det är söndag...
Saar såå








Saknar någon

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0