Hur tänkte de här...

'
Hur tänker de där telefonförsäljarna som ringer mig till min hemtelefon
eller till min mobiltelefon DAGTID? Jag jobbar..
Idag slog det rekord då samma nummer ringde till mig två gånger med två minuters mellanrum..
Så fort jag får ett okänt nummer kollar jag upp det på Eniro eller Google och om jag ser att det är något företag som sysslar med telefonförsäljning så åker de in i min adressbok under namnet Svara Inte
( jag är uppe i svara inte 3 just nu)
Men som sagt, hur tänker de?? Jag vill fan inte prata med dem när jag är på jobbet,
eller ja för att vara ärlig vill jag inte prata med dem när jag är hemma och ledig heller..
Skulle kunna tro att min mamma är ännu mer irriterad,
med tanke på att de ringer dagtid och hon jobbar natt och alltså SOVER dagtid.. Suck...

Spårlämningar
Skrivet av: Sandra

Tack så mycket :)

2010-09-20 @ 20:03:03
Här hittas jag: http://sandraorrebro.blogg.se/
Skrivet av: blackmisery

Tjingeling! Uh, jag ryser, jag giller inte telefonförsäljare heller, inte alls, det borde va förbjudet!

Ha en fin dag i dag, jobba lungt! kram om

2010-09-21 @ 13:01:09
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se
Skrivet av: Anonym

hahah ojdå det kan ha varit jag. nej men jag jobbade som telefonförsäljare förrut. tro mig det är lika plågsamt för oss också. jag grät nästan varje dag på jobbet. och drömde mardrömmar om nätterna. man har ju inget val. man får en mall, man måste sälja, annars får man sparken. om man inte är "produktiv". man hinner knappt andas ut emellena samtalen. det är en dator som ringer upp själv. och man bara sitter där och hoppas på att hinna med att läsa av vem det är man ska prata med.det är fruktansvärt. och på mitt senaste jobb fick jag 0 kr i timmen. fick bara pengar om jag sålde. och oftast sitter man flera timmar i rad utan at sälja nåt överhuvutagt.

2010-09-21 @ 19:38:04

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0