Heute ist ein wunderbarer Freitag und ich bin von der Arbeit für das Wochenende

Kände bara för att få utlopp för min lilla tyska sida och skriva överskriften på tyska haha.. Fredag fredag underbara fredag hehe och nu tänkte att jag skulle blogga lite samtidigt som Mathias och jag tittar på Simpson the Movie..

Ja ni ser mig sitta och blogga haha... Arbetsställningen är kanske inte det bästa haha Men får väl duga haha
Men har haft en bra dag på jobbet idag, har varit mycket med ombyggnaden idag, både att prata med byggarna, prata med byggprojektledaren och diskutera lite olika placeringar med A.. Samtidigt som det är nervöst och verkligen vill få allt rätt och låta alla bli nöjda, men å andra sidan är det väl bara att inse att alla INTE kommer att bli nöjda hur jag än gör.. Bland annat ska det sättas skydd på fönsterna enligt SSF standard, och förslaget just nu är ju galler för fönsterna och vissa operatörer kommer inte bli så nöjda med det.. Nåja


Många har varit nyfikna på mitt avslöjande haha.. Det blir inte något av med det avslöjande, inte just nu haha.. Jag skrev ju också att jag inte skulle avslöja det förrän jag var 100% säker att det var som jag ville.. Och det blev inte så, inte denna gång haha.. Men någon gång kommer det säkert en dag när jag kommer med avslöjandet haha.. Ber om ursäkt kära läsare att det inte blev något nu hehe.. Förstår att vissa av er blivit besvikna för det inte blev något haha... Ni som gått och väntat så hehe...

Några av er har säkert också uppmärksammat att det finns någon jag inte nämnt på väldigt länge.. Kanske borde komma med någon förklaring på det?? Tja om någon helt plötsligt slutar att svara när man ringer, ignorerar ens sms.. Ja då skiter jag i det då är det hennes förlust. Den gamla Jag hade grävt ner sig totalt och jag har bestämt mig för att jag inte är den längre.. Visst blev jag ledsen, eller kanske arg eller kanske besviken på den bristande respekten att inte kunna lyfta luren och säga att man inte vill längre. Jag är bara glad att det var i begynnelsen av allt så jag inte hunnit falla totalt.. So its her lost.. Det finns människor som gett mig så mycket den senaste tiden både för mitt humör och min självkänsla (puss till alla er, jag tror ni vet vem ni är)
Kändes som svammel jag vet men kontentan är att kan man inte ha tilliten, respekten och värmen dont come to me.. Jag har blivit lurad och lekt med tillräckligt i livet.. Jag har inte tid att slösa tid på strulfruntimmer..


Nä nu var det inte mer på en stund tror jag hehe.. Mathias är hos mig denna helgen och det är lika trevligt som alltid och alltid trevligt med hans sällskap.. Vi sitter nu och småskrattar till Simpson hehe...
Jag är så glad jag har mina söner båda mina älskade söner.. De är mitt allt i livet, sedan får jag lägga till även Christofers sambo E och hennes dotter som är en betydelsefull del av mitt liv, jag är så glad att båda ni två har kommit in i mitt liv också.. Vill också tacka mina vänner som hjälper mig på sitt sätt.. Många av er finns på LC och jag hoppas och tror ni vet vem ni är..
Sedan har jag många underbara nätvänner som lyssnar och gör mig så glad och kommer med så fina värmande ord till mig.. Tack alla för ni finns..

Hmmm hur kategoriserar man detta inlägg haha... Hoppas att jag fått fram det jag skulle haha... Och det blev ju ett litet inlägg av det hela också ju hehe...
Nä nu ska jag avsluta detta för denna gång..

Spårlämningar
Skrivet av: blackmisery

:(:) Fast jag vet inte hur jag ska förhålla mej till detta inlägg...Glad att du har sönerna, E och E`s dotter *Lycka*

Fast sen vet i busen, nu e jag upprörd te max, hade ju önska att det blev nått bra av det där ju...men, men som du sa, så e det nog hennes förlust, glöm inte det!

Hoppas du har en fin kväll! kram om

2010-09-24 @ 18:33:22
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se
Skrivet av: avdashkova

jättefina bilder!!! jag älskar att du laddar upp bilder!!

2010-09-25 @ 15:15:14
Här hittas jag: http://avdashkova.bloggspace.se/

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0