Gonattdidilinatti...


Ett god natt Ned Flanders style haha..

Nä får väl bli att lägga sig nu då... Pratat klart med MsX för kvällen och borde snart gå och lägga mig så jag inte blir mobbad av henne för att jag försov mig igen haha..

Ja jag försov mig i morse... Skulle köra min mamma hem från jobb i morse och skulle hämta henne kl 7.. Klockan 7 det var då jag vaknade... fast på ca 17 min hann jag klä på mig, göra mig iordning och köra genom halva stan, fast mamma hade redan givit upp och promenerat hem istället..

Nåja hon var inte arg i alla fal haha.. Som sagt det är bara MsX som mobbat mig hela dagen för jag försov mig haha.. Tar det gärna för hon är ju söt haha<3..

Planeringsdagen gick bra idag i alla fall, och vad annat kan man tro när man hade den på Swedbank Stadion haha... Home of the brave, älskade Malmö FF.. God mat var det också...

Efter planeringsmötet stack jag upp om snabbt för att sedan köra och hämta Mathias.. Körde och hämtade honom samtidigt som jag pratade med MsX, Mathias och jag var efter det och fixade lite med en present till L.. Hon fyllde ju två i lördags, så kanske dags att få presenten färdig, men nu blir den ju det antingen i morgon eller i övermorgon... Haha...
Sedan åkte vi till Mobilia och tog en fika på Espresso House... Vanilla Latte och en Bagel blev det för mig i alla fall..

Ut i stugan och slappa lite och sedan var det dags att köra och dumpa av mamma mutti haha.. Då ringde Christofer och jag fick köra honom hem ifrån träningen i Klagshamn eftersom E hade varit tvungen att köra tidigare för att L hade blivit dålig.. Passade på att ge honom två färsfyllda squash.. När jag hämtade upp honom hade han en majskolv i handen, som han hade plockat på ett fält medan han stod och väntade på mig haha..

När jag lämnat av honom ringde jag MsX igen och vi pratade någon timme till.. 
Alltid lika mysigt och trevligt att prata med henne... Sådana grin ibland... NÄÄÄÄÄ Grin betyder fortfarande skratt..  haha...

Ja och nu var väl dagen slut... Varit en bra dag idag... Fått alla ingredienser som behövdes för det.. Var trevlig planeringsdag, jag har fått god mat, fått fixat presenten till L, träffat båda mina älskade söner och fått pratat med MsX.. It is a good day to be a Frank... (även om det känns som om jag skulle börja bli förkyld eller något)

Nä hopp i loppelådan.. Det funkar inte att sitta här och häcka haha..

Saar såå...

Pussen och Kramen


Längtar efter någon<3


Spårlämningar
Skrivet av: Emma

Sv: Squashen ligger i frysen och majskolven i kylen. Den skulle han äta själv idag så det blev inget bjud här inte ;)

Härligt att läsa att du hade en bra dag :) Så ska man känna varje dag !

Kram

2010-09-02 @ 11:08:44
Här hittas jag: http://allaupptagna.blogg.se/
Skrivet av: blackmisery

Låter som en toppen dag, å, fylld sqash! Gud va gött!!

Ha en toppen dag i dag me! kram om

2010-09-02 @ 13:19:50
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0