Godmorgon Världen

Då var det morgon igen och man sitter med en varm kopp kaffe och njuter av morgonen..
Haha det var väl en mening ni aldrig trodde ni skulle få läsa av mig va, att jag njuter av morgonen hehe

Faktiskt ovanligt pigg nu så här på morgonen och jag mår bra.. Känner mig uppåt och livet leker (Fan Frank ta nu inte i så du kräks haha).. Och nu är det bara 8 dagar kvar till Volbeat.. Nice

Jag har sovit otroligt gott och haft jättebra drömmar i natt... Fick order om igår när jag skulle lägga mig att jag skulle drömma sött, och ja.. Lydig som jag är så drömde jag plikttroget som jag blev beordrad haha... Nä men det var bra drömmar och jag vaknade med gott humör och nästan ett leende...

Nä nu ska jag hämta en kopp kaffe till och sedan är det väl lite jobb som gäller...

Ha en underbar dag kära vänner!!

Spårlämningar
Skrivet av: avdashkova

nästa gång bör det bli ett leende, inte nästan ett leende!!!!



=D

ha en skön dag på jobbet!!!

2010-09-29 @ 07:50:43
Här hittas jag: http://avdashkova.bloggspace.se/

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0