Det var då ett jävla tjatande haha

Det var då ett jävla tjatande på fler inlägg i min blogg haha..

Får väl försöka få ihop ett inlägg till då så att man kan tillfredställa läsarna på min blogg haha.. Undrar om det går?
Vet ju egentligen inte vad jag ska skriva om för det har ju inte hänt så mycket mer sedan jag skrev de förra inläggen.. Men vad gör man inte för sina läsare..

Fast det är inte bara att det inte har hänt något, det är helt tomt i skallen vad det gäller uppslag också ju haha.. Tja jag kan ju nämna att jag lyssnat igenom hela senaste albumet från VOLBEAT.. Det är en mycket bra samling låtar kan jag säga.. Vill ni lyssna så är det bara att gå in på Spotify och söka på VOLBEAT så får ni själv lyssna och skapa er en egen uppfattning.. På tal om VOLBEAT är det ju snart den 7 oktober och då är det ju dags för konserten... Ska bli så härligt att se dem igen, plus den kvalitetstid det blir med både Mathias och Andrée.. Ska bli skitskoj.. Som sagt får ju inte glömma att lägga in om semester också så jag kan vila upp mig dagen efter haha...

Fan måste få ordning här hemma också, ser ju fan ut som kriget... Vill ha ordning nu, men måste ju få tid också.. Därför jag vill ha längre semester, men ja det lär väl inte ske före jul ju... Vill möblera om också och jag vet precis hur jag vill ha det.. 
Har ni tur kära läsare så kan det ju bli som så att när jag äntligen blir färdig kanske det kommer bilder på bloggen hur lägenheten ser ut och hur möbleringen blev.. Men ja sitt inte ner och håll andan för de bilderna, då lär ni vara blålila och antagligen också döda innan ni kan ta andetaget igen... Städning är väl inte riktigt min bästa sysselsättning precis haha.. Men ja jag känner att jag låtit det vänta tillräckligt länge nu så nu måste jag ta tag i det.. Antingen det eller så får jag utnyttja Rut-avdraget haha... 

Får ni inget sammanhang i mitt inlägg?? Haha skyll inte på mig, jag bara skriver och då blir det från vänster till höger tillbaka till vänster igen i ljusets hastighet.. Så fungerar min hjärna ibland..

Skulle vilja köpa massor av kläder.. Jack & Jones Jeans, Henri Lloyd tröjor, SI Tröjor Polo Piké, Affliction, sneakers.. Ja så mycket haha.. Om jag hade pengar haha... Så jävla sugen på att tatuera mig också.. Det är väl tre stycken som är fast i skallen just nu hehe. Det är en ros med en banner med texten Mamma, det är ett tribalansikte till bröstkorgen och en text på magen haha. Det är väl de tatueringarna jag kan tänka mig just nu i alla fall haha.. Detta gift haha, saknar känslan av nålen i huden, smärtan, glädjen när det är klart och doften i Tatueringsstudion.. Längtar längtar haha

Något mer?? Hmm jag vet inte har väl snart svamlat och ordbajsat så det räcker tycker jag... Hmm eftersom jag vet att en av mina läsare är väldigt sportintresserad och förstod precis vad jag menade när jag försökte förklara min kärlek till Malmö FF (obs jag är faktiskt ironisk just nu).. Malmö ligger nu etta i allsvenskan... Men skulle det, gud förbjude, sluta med att MFF slutar tvåa, ja då skulle ju den legendariske gamle MFF-ordföranden Eric Perssons ord kunna klinga väl... GULD DET VINNER MAN, SILVER DET FÅR MAN..

Mer?? Nja nä.. Jo jag känner för att läsa lite böcker men har inga nya böcker hemma, och har inte blivit färdig att köpa de böcker som jag skulle vilja läsa, och som det känns nu så känner jag inte för att börja om på en gammal bok som står i bokhyllan.. Varit på väg så länge att börja om på Dan Browns böcker eller Hamilton böckerna, men det är nya böcker som känns mer intressanta, så de andra får väl vänta tills jag blir pensionär..

Haha nu börjar det bli lite tomt i skallen så det blir nog inte så mycket mer text.. Eller jo kan ju prata om min granne som nu 23.15 bestämmer sig för att spika upp en tavla.. Hmm hur tänkte de där??
Eller min andra granne som man helt plötsligt hör gapskratta helt hejdlöst.. Undrar vilken kanal han tittar på och vad det är som var så jävla kul haha... Tur det är så sent för annars skulle väl tredje grannens ungar snart haft sina skriklekar haha... Lovely neighbours.. haha

Nä nu får det vara nog.. Detta var sista inlägget för ikväll haha... Det har blivit tre inlägg idag som förhoppningsvis ska täcka behovet för alla mina läsare..
  • Uppdatering hur dagen har varit
  • Egofoto av mig
  • Ett meningslöst MEN lääääängre inlägg haha

Fast om ni kära läsare har något ni vill veta eller fråga, eller något speciellt ni vill läsa i min blogg så kan ni ju alltid skriva det i kommentatorsfältet eller maila mig haha... Kanske går er önskan i uppfyllelse ju... Vem vet haha Samtidigt som jag får veta vad som rör sig i mina läsares tankar när de läser på min sida hehe..

Nä nu önskar jag nog er godnatt hehe..


Spårlämningar
Skrivet av: avdashkova

jahadu tatueringar!!! va kul!! jag skulel också vilja ha en!! eller vad tycker du?? är det bara ni killar som ska få ha häftiga stora tatueringar??=D

2010-09-28 @ 23:11:58
Här hittas jag: http://avdashkova.bloggspace.se/

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0