Datorlös. Men inte helt tekniklös.

Datorlös. Men inte helt tekniklös. Åkte ut till stugan igen efter att hjälpt mamma lite. Pallade inte ta med mig datorn och bredbandet ut här, men lite småbloggande kan jag ju göra här från mobilen. Men tyvärr kan jag ju inte läsa andra bloggar? Eller eventuella kommentarer. Käkat har jag. Idag blev det kålpudding, inte alls så dumt. Sedan har jag pratat bort en stund med MsX<3. Blir kanske en omgång till. Vem vet Hehe;). Jo jag kommer missa landskampen mellan Sverige och San Marino. Men å andra sidan stör det inte mig allt för mycket, för här mår jag bra, här är det ro i själen och jag har mina uppiggande samtal med MsX så varför klaga, skulle väl varit att jag gärna varit närmare henne. Nä slut för nu. Tack för er uppmärksamhet. Saar såå. Kramen


Spårlämningar
Skrivet av: Emma

Där man mår som bäst, där ska man vara ;) Kul å läsa att du är uppåt å glad :D

2010-09-08 @ 10:38:42
Här hittas jag: http://allaupptagna.blogg.se/
Skrivet av: blackmisery

Åh, du har det nog möe bättre i stugan än med landskampen, Bra val! :)

Ha en fortsatt toppen dag! Kram om

2010-09-08 @ 14:32:59
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0