Dagens Val

Den 19 september idag... Det är val till riksdag och kommun idag.. Christofer och jag ska gå ner i vallokalen senare i eftermiddag... Får väl bestämma mig under tiden som jag promenerar ner till vallokalen hehe... 

Kanske borde man göra andra val idag också? Val där det finns två alternativ, men som är betydligt svårare att välja mellan..

Hmm inte så mycket mer att säga just nu..
JO förresten..
Till alla läsare av denna blogg.. Jag bryr mig inte om VAD ni röstar på i valet, MEN bara ni röstar.. Att få rösta i fria demokratiska val är en medborgerlig rättighet men det är fan en skyldighet också..



Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0