Dagens slut 2

Då var det dags för sista inlägget för denna söndag.. Blivit några korta, men dock inlägg idag..
Nacken/ryggen strular fortfarande och vid vissa tillfällen är det nästan så att jag inte ens kan resa mig upp från soffan. Tur Mathias är här och kan dra upp mig haha.. Vet inte om det är drag eller vad det är som gjort eller vad som hänt.. Skumt i alla fall..

Imorgon är det måndag igen och byggarna ska komma och börja ombyggnaden av våra nya lokaler.. Tur de har sagt till i god tid innan (vi fick reda på det i torsdags).. Men skönt att det äntligen blivit av att det ska bli ombyggt.. Ser ju fram emot det för då får jag ju mitt eget kontor äntligen... Fast lite komiskt blir det att det blir klart och jag testar av nytt jobb i Göteborg i stället haha haha..
Fast lite nervös eftersom att det är jag som är projektledare för detta himskeliga projekt.. 

Nä om man skulle avsluta kanske..?? Nu när badrummet blivit ledigt från Mathias duschande..haha
Fast kan väl passa bra ändå för jag har nog inte mer att skriva om idag..

Jo förreste Mathias förlorade sin match idag med 5-2.. Men han såg glad ut när han kom hem i alla fall.. Förutom hans otroliga skada på benet som kom vid en tackling i mitten av andra halvlek, ja det var alltså Mathias som glidtacklade och han blev trampad på foten/benet av den han försökte glidtackla... Instant Karma?? haha Nä men han har ont.. ungefär lika ont som jag har på min baksida..

Nä slut för idag.. Hörs imorgon

Saar såå
Kramen



Vill krama någon<3

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0