Även kvällens inlägg blir ett litet sms-in...

Även kvällens inlägg blir ett litet sms-inlägg. För som igår så befinner jag mig givetvis i stugan och njuter av tystnaden men med sällskap av någon längtan till MsX, men det stillas ju lite av våra samtal på telefon. Förresten så somnade jag väldigt tidigt igår och när jag vaknade med ett ryck i morse undrade jag oroligt varför klockan inte ringt, fast det visade sig ju att det var 10 minuter kvar tills klockan skulle ringa första gången;) nåja nog inte så van att vakna någorlunda utsövd haha. Men varit en bra dag på jobbet och jag var ju där redan kl 07 Hehe. Hm verkar ha tagit till att blåsa ute hörs det som, ingen höststorm på väg hoppas jag. Hm har nog inte mer att skriva om egentligen så lika bra lägga av när man ligger på topp haha. Nåja saar såå. Kramen om. Vill pussa och krama någon<3


Spårlämningar
Skrivet av: blackmisery

Go morron! Det får vi allt hoppes att det inte e en höst storm som kommer, di e inte rolige di :( Fast det kanske har lugnat ner sej nu, eller?

Ha en toppen dag i dag kram om

2010-09-09 @ 10:33:11
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0