Torsdagens input so far

Härligt att blanda engelska och svenska, alltså svengelska haha...
Nåja.. Slutade kl 14:00 idag och hämta då upp Mathias... Vi sitter här nu vid datorn... Snart är det dags att in och klippa sig haha, nåja raka mig...
Sen är det snart dags att ner på puben hehe.... Andrée kommer dit, sen är det Rock'n'roll och frosseri som gäller hehe .. För idag är det äntligen dags.. Äntligen är det dags för VOLBEAT..

Ska bli så jevla kul hehe... Nä nu måste jag nog göra mig iordning... Eller börja i alla fall... Hehe
Men vill först skänka en tanke till min kära vän och kollega A... Hon är hemma och är sjuk och idag när hon skulle böja för att plocka upp något från golvet hemma hos sig, brände det till i hennes diskbråck och nu har hon jättesmärtor i ryggen och kan knappt röra sig... Hoppas du snart blir bättre igen vännen...

Nä slut för nu... Får väl se om det blir mer inlägg idag eller om det får vänta tills imorgon...

Spårlämningar
Skrivet av: avdashkova

NU kikar jag äntligen in!!! nu ska jag läsa ALLT =)

2010-10-07 @ 22:14:46
Här hittas jag: http://avdashkova.bloggspace.se/

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0