Torsdag, so far..

Hej go vänner...

Precis ätit lunch på jobbet, vilket är en ovanlighet i sig, brukar bestå av knäckebröd. Idag blev det schnitzel med potatisgratäng till lunch i stället, men å andra sidan så blir det ju ingen middag då, utan bara något enkelt och lätt, om det överhuvudtaget blir något..

Vill passa på att tacka kära läsare som hjälpte mig med klädesråden och parfymråd härom dagen.. Det uppskattas väldigt mycket... Som sagt blev det ju inte byxor nu, får kolla ekonomin ordentligt sedan om det kanske kan bli i alla fall... Var en sådan "jävla räknings"-månad denna månaden... Nåja....  Men som sagt tack till mina kära läsare som hjälpte till lite i min ångest, jag bär det med mig tills det blir dags för inköpet av byxor..

Halvering av mina läsare igår, hmmmm hållit en ganska jämn nivå ganska länge nu.. Vet inte om det var för att jag inte skrivit så mycket om mina depp och problem längre eller vad det är, men hoppas givetvis att det bara var något tillfälligt..

Jo jag vet att jag är lite dålig på att kommentera i andras bloggar, men det har jag sagt så många gånger innan, jag läser era bloggar jag följer men kan vara lite dålig på att kommentera, det är inget personligt.. Och ni ska veta att jag är otroligt glad över era besök och kommentarer...

Nä nu ska jag smälta maten lite tills det är dags att börja jobba igen..

Spårlämningar
Skrivet av: blackmisery

Mmmm, vikken toppen lunch! Här ska snart intas ärtsoppa å punch, gött för en hungrig mage det! :)

Hoppas du får en fin kväll! kram om

2010-10-28 @ 17:56:12
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0