Tisdag idag igen

Ja då var det tisdag, eller ja, den är ju snart slut egentligen... Jobbade till kl 18 idag med.. Men nu är jag snart klar med uppgiften som tagit den tiden i två dagar nu...
Det har varit en bra dag på jobbet idag, även om jag känt lite av depp idag.. Fast det var mest i slutet av dagen, och det är nog för att jag visste jag skulle hem.. Lite svårt att förklara men hoppas att ni förstår..
Men som sagt, för en gång skull är det mitt jobb som är lite av min tillflyktsort..

Fast imorgon ska jag nog inte jobba längre för jag tänkte att Mathias och jag skulle upp i stan efter jobb.. Tänkte dyka in på Shock och handla lite accessoarer och kanske ett par byxor, om jag inte köper de här jeansen istället

Men då får jag nog ta hjälp av Christofer för att kunna betala den genom nätet... Beroende på kortinnehav haha...
Får väl se hur jag gör med byxorna... Eller jag ska kanske låta er se de andra paret byxor också så att ni kan hjälpa mig hehe... Både paren är, om man kan lite historia, rock'n'roll haha.. Okej här är de andra byxorna

Nå vad säger ni då kära läsare??

Maten idag blev lite syndigt hehe.. Orkade inte med att laga något när jag kom hem så det blev McD.. Hmm inte så bra men var snabbt och rätt gott ändå haha... Imorgon vet jag inte om jag tar något på stan kanske, det återstår att se ju...

Vad jag mer ska handla på Shock?? Nja jag vet inte riktigt säkert men funderar på ett bälte och en plånbok bl a..
Hmm måste komma ihåg att köpa rakhyvlar och raklödder också... Fast inte på Shock då hehe... Och kanske köpa lite luktevatten till kinderna också?? Får väl se...

Har senaste tiden mest köpt Van Gills Between Sheets.. Ska jag köra på den igen eller någon som har något tips till mig???


Har jag något mer vettigt att skriva? Hehe nä jag tror väl inte det egentligen... Deppet sitter väl i förvisso men jag försöker förtränga det lite.. Så frågar man mig säger jag att jag mår bra, frågar min själ får man nog ett lite annat svar.. Så i bloggen låter vi det vara som det är just nu.. Resten tar jag någon annanstans..

Snart sängen kanske... Ska upp kvart i 6, för jag ska hämta lite fika på konditoriet innan jag hämtar min mamma imorgonbitti..

SEMESTER VILL JAG HA...

Spårlämningar
Skrivet av: Hesse

Hej Frankie



Jag tycker du skall ta de skitsnygga jeansen, och ett läderbälte brunt och snygga armband (läder, nitar) och sen något ansiktstjosan och en mathande svart T-skirt med nåt ballt tryck ( Gärna i svartvitt) Hoppas deppet går över by the way och att du får semester.



Mängd kramar /Helena.

2010-10-26 @ 22:48:36
Här hittas jag: http://www.blogspace.com
Skrivet av: avdashkova

ja jeansen brukar alltid vara enklast..men fan jag gillar byxorna också!!! men nu när det blir kallt så är det bättre med jeansen kanske.. ok det där väl till stor hjälp? haha

2010-10-27 @ 07:41:01
Här hittas jag: http://avdashkova.bloggspace.se/
Skrivet av: Christofer

1. Kan inte betala med mitt kort direkt över nätet.

2. Köp vilken parfym du vill utom Ralph Laurens nya, den köpte ja häromdan! Så den e min haha!

3. Hör av dig/er när ni e i stan=)

2010-10-27 @ 13:48:27
Skrivet av: blackmisery

Tjingeling! Jag gillar Azzaro, den svarte, den kanske är lätt att få tag på i Malmö åxå? Annars röster jag på jeansen, snygga tycker ja! Hur har vi det på fotbollsfronten da? Kommer ja ihåg rätt från i morse, hade di halka ner en pinne killarna mot helsingborg? Skit om det va så va? :)

Hoppas du har en fin dag i dag! Kram om

2010-10-27 @ 15:28:55
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0