Tisdag idag igen 3


Tre någorlunda nya bilder på mig, ser kanske inte så glad ut, men har å andra sidan har jag inte mått så bra de senaste dagarna som ni kanske läst..
Men jag vågar lägga ut dem i alla fall, även om jag inte är helnöjd med bilderna..

Nåja det är tisdag och det är snart dags för fotbollslandskampen mellan Holland och Sverige... Tja det är ju inte riktigt som när Malmö FF spelar hehe... Ni som brukar läsa min känsla inför när MFF spelar vet att jag brukar lida av PreMatchStress (PMS) men känner nästan aldrig något sådant när Sverige spelar.. Sån är jag.. hehe

Jobbet har varit lugnt och bra idag och varit en hel del med byggarna och sedan administrativt arbete... Kom lite sent, utan att försova mig (bara så du vet, ja du vet vem du är hehe), men det är skönt att snooza haha..

Efter jobb stack jag ut i stugan, för nu när det börjar bli kallt, allra helst på morgonen, är det ju dags att stänga av och tömma ut vattnet ur ledningarna i stugan så att det inte sker trista saker när frosten verkligen sätter in.. Varit med om två "sprängningar" av duschblandare så man försöker ju undvika sådana saker hehe..

Snackade lite i telefon när jag var där ute också och fick höra lite saker som jag behövde höra och som jag tycker om att höra.. (Så om du läser och lyssnar så behövs det inte så mycket hehe)

Hmmm käkat har jag väl gjort också, men kan glädja vissa med att det inte var så speciellt idag. Det blev makaroner med stekt skinka, vitlök och krutonger och lite ost, med svartpepparketchup;)
Fast imorgon ska det bli kalvfärsburgare i ciabatabröd och rukulasallad hehe kan man ju se fram emot lite ju hehe

Hmm nu har jag nog inte mer för denna gången, men ja... nu ska jag nog slötitta lite på fotbollen, får se om jag håller mig vaken hehe..

Spårlämningar
Skrivet av: blackmisery

Morr :)

Tack å lov behöver vi inte tömma vattenledningarna, men hängrännera måste snart tas ur på löv, bare det e jobbigt tycker ja :)

kram om

2010-10-12 @ 20:33:04
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se
Skrivet av: avdashkova

snygga bilder!!! jag gillar dne med mössan!!!

2010-10-12 @ 23:04:24
Här hittas jag: http://avdashkova.bloggspace.se/
Skrivet av: blackmisery

Go morron! Önskar dej en bra dag i dag kram om

2010-10-13 @ 09:20:27
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se
Skrivet av: Anonym

Ja, Sverige gick det ju inte så jävla bra för, suck. Holland var för bra o spelade bättre än oss. Nåja, bättre nästa gång. MFF spelar kanske t.o.m. bättre?

Ha så gott!!!



Saar såå.... Asus

2010-10-13 @ 19:00:48

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0