Sysslolös hehe

Fast egentligen inte hehe.. Men har suttit och ändrat på lite bilder, och eftersom så mycket kretsar kring VOLBEAT nu så fick det bli de bilderna, och ja delvis för att frk Hemlig är just hemlig haha... Nåja.. Det är ingen jätteavancerad ändring på bildrena, mest att lagt in texten... Fast på sista bilden är det ju ett stort avslöjande... Där kommer ni att kunna se vem som är VOLBEATs största inspirationskällor.. haha





Spårlämningar
Skrivet av: Mathias

Sv: Den var rätt okej ;)

Klarade tillochmed att nicka idag ;D Har blivit bättre på det nu ;)

2010-10-17 @ 14:26:23
Här hittas jag: http://enstundmeedtias.blogg.se/
Skrivet av: blackmisery

Coola bilder! Va duktig du e! Lessen e jag att C missa ett test, finns det möjlighet att göra det igen...

Ha en fortsatt bra söndaeftermidda! kram om

2010-10-17 @ 15:37:05
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0