Söndagen med ett slut...

Eller snart nog.. Ligger just nu och tittar på the Event..
Har haft en bra dag och en jättebra helg, men kvällen idag har inte varit den bästa.. Jag vet inte om det är söndagsångesten som slagit in eller vad..
Just nu vet jag bara att jag känner mig lite deppig och sådär liten och ensam, saknar någon att krama, någon att vara nära.. Några vackra ögon att titta in i och bara känna tryggheten, tilliten, värmen...
Men just nu känner jag mig bara lite tom och ensam. Det är tomt i soffan, det är tomt i min famn..

Men nu ska jag väl inte skriva mer om det... Jag vet vem jag längtar till, jag vet vem jag saknar.. Mer än så är det inte... Det är ändå trist att sitta själv utan närheten..

Spårlämningar
Skrivet av: avdashkova

min söndagskväll har också varit lite konstig..

2010-10-11 @ 01:47:33
Här hittas jag: http://avdashkova.bloggspace.se/
Skrivet av: blackmisery

Uhu, söndags ångest e inte roligt! Hoppas din månda är bättre! kram om

2010-10-11 @ 09:19:21
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se
Skrivet av: Anonym

Kan inte du be din hemliga komma o hälsa på dej då?! ;-) Bara snacka i telefon är ju inte så kul...

2010-10-11 @ 20:12:51

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0