Söndagen med ett slut... 3

Då var man hemma igen från lilla besöket hemma hos Christofer och Emma.. Som vanligt var det väldigt trevligt och det är bara att umgås genom att bara vara.. Skönt när man kan vara hemma hos någon och bara vara utan att känna sig stel och uppstyltad... Med andra ord så känner jag mig väldigt hemma där hemma... Tack för en trevlig kväll till er båda.. Och eftersom Mathias inte var där ikväll så var jag mest poppis både hos Dexter och Livia.. hehe...

Maten var som vanligt god hemma hos dem, och denna gången var det marinerade kotletter med kokt potatis, beasås och en god sallad med lika god dressing till.. Mycket gott och ja ni kan ju alltid titta på bilden som finns här ovan ju, var ju tvungen att ta en bild på min tallrik så jag kunde visa er alla läsare hur gott jag ätit hehe...
Så jag fick ju lägga upp det någorlunda fint också ju haha, plus att man försöker sköta sig när man är på bortaplan haha... 
Till kaffet blev det en jättegod kaka som de fått av Emmas mamma.. Mumsigt värre haha...

Förresten.. Jag har alltid fått höra att om man vill ha en lättskött blomma som klarar sig även i ett ungkarlshem så ska man köpa sig en garderobsblomma.. Hmmm har de inte hört talas om hur det är för blommor i mitt hem haha.. Har de ingen skylt som blinkar när det är dags för vattning så kommer även den säkraste ungkarlsblomman att se ut så här:
Nåja det var väl allt jag hade förnärvarande.. Och jag är kanske inte så säker på att det blir så mycket mer skrivit ikväll, men man vet ju aldrig med mig haha... Men nu är det ju dags för söndagsrakningen av skalle och kind och lite hals haha...

Och som avslutning... Tack Christofer, Mathias och Emma för ni finns i mitt liv... Och en liten samma hälsning går till A som jag är glad också finns i mitt liv..

Spårlämningar
Skrivet av: blackmisery

Uhu, va gött det såg ut!...Blomman däremot, :)..den e jag inte så avensjuk på... :) Fast så där har alle mine blommer sett ut, för jag är en botanisk massmördare, så nu har vi bare plastblommer :)

Ha en toppen dag i dag kram om

2010-10-25 @ 09:27:44
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se
Skrivet av: avdashkova

hur mår du idag min kära vän? tusen kramar

2010-10-25 @ 13:07:25
Här hittas jag: http://avdashkova.bloggspace.se/

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0