Söndagen med ett slut... 2

Ja då var söndagen så pass slut så det är dags att stänga av datorn, ta sig in på toaletten och dags för lite rakning av kinder och av skallen hehe... Normal söndagsaktivitet för mig ju hehe...

Har väl mest tagit det lugnt idag inte hittat på så mycket precis.. Så det har inte varit så mycket att skriva om idag ju.. Men har väl inte haft någon dålig söndag för det hehe... Man ska ju helga vilodagen hehe

Mat idag har det blivit och det blev kollaps.. Nä Kalops menade jag givetvis haha.. Inte mycket mer att skriva om det heller, känns som om orden inte är med mig idag hehe..

Nä nu får jag avsluta här så jag blir färdig med rakning.. Fast innan dess kan jag ju inte låta bli att delge er de jeans jag är lite sugen på att köpa just nu. Dessa:
Men nu var det slut haha..
Och ja jag har pratat med min hemliga värme hehe

Spårlämningar
Skrivet av: Hesse

Hejsan din filur, är det inte jobbigt att hålla reda på hår och skägg? de växer ju så fort menar jag,



Jag skall färga mitt barr mörkbrunt, har en peruk i den färgen och alla tycker jag skall go for it,,, vad tycker du blond eller mörk ? Skit samma bara syrran som är frisör går med på det. Kramizzz Helena.

2010-10-17 @ 22:54:12
Här hittas jag: http://www.blogspace.com
Skrivet av: Hesse

hej svejs i lingonskogen. Tack för svar, jag har varit ljus istortsett hela livet, den 9 de nov fyller jag 38 år så då får jag ta tag i saken skall fråga syrran som är frisör,



Kram Och tack för din kommentar, / Helena.

2010-10-17 @ 23:43:48
Här hittas jag: http://www.blogspace.com
Skrivet av: avdashkova

skitsnygga jeans!!!

2010-10-19 @ 19:31:06
Här hittas jag: http://avdashkova.bloggspace.se/

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0