Söndagen innan måndagen.. X

Söndag igen och de kommer rusande i rasande fart de där söndagarna.. Men idag sov jag i alla fall inte lika länge i alla fall hehe... Fast jag kanske får tacka A för det, för hon ringde och väckte mig vid 10.30.. Fast till mitt försvar så var jag i alla fall halvvaken då hehe...

Har sovit underbart gott i natt, förvisso vaknat ett par gånger men somnat om nästan lika snabbt igen och alla gångerna med tanken mmm så skönt jag får sova hehe.. Den låghet och ledsenhet jag kände igår är det inte mycket kvar av just nu... Nä det är inte helt borta men känner ett helt annat lugn idag, mycket tack vare bloggvänner med uppmuntrande ord, men även egen tankeverksamhet.. Nåja vi får väl se vad som händer.. Men jag vet att det är inte jag som har gjort något fel..
Vad händer annars idag då?? Tja jag vet inte faktiskt... Ska väl försöka få på mig lite kläder kanske och ge mig ut för att hämta pengar och köpa snus och cig.. Behöver köpa lite ris eller potatis till dagens mat också... Har inte bestämt mig än om jag ska ha gryta idag eller om jag ska köra på kålpudding.. Får fundera på det ett tag till, behöver ju inte bestämma mig förrän jag är i affären.. hehe..

Något annat?? Nja nä det var nog inte mycket mer.. Ska väl lägga mig till vänster och kolla klart på programmet på TV kanske, eller så fastnar jag på något här på datorn, med andra ord allt är som vanligt haha....

Spårlämningar
Skrivet av: blackmisery

Jag röstar på kålpuddingen, gör en riktigt stor så kan du frysa ner och ha te många matlåder, gud va gött med kålpudding! :) Avis blir ja, vi ska äte gös i dag vi, så inte kunne jag göre dej avensjuk på min mat i dag, för du gillar inte fisk va? Eller kom jag i håg fel nu...? Lägg dej i söffa å kolla på lyxfallan, det höjjer självförtroendet, och man känner sej smart i flere dar :) Kram om

2010-10-24 @ 13:15:04
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0