Söndagen innan måndagen.. SEX plus 1

Ja alltså 7 haha... Sjunde Söndagen innan måndagen inlägget, om jag nu räknat rätt haha..

Någorlunda sovmorgon imorse, en sovmorgon som slutade ungefär vid 10.30.. Då av att mamma ringde och frågade om jag var vaken haha... Lustig fråga att ställa haha.. Fast är det inte som så att om någon ringer en kl 3 på natten och ställer frågan eller typ säger oj sov du, så är det nog många som svarar nä ingen fara haha..
Nåja, haha, mamma ville bli körd till min moster/sin syster som är på besök här nere ifrån Karlskrona.. Jag fick i alla fall ca 90 minuter på mig att morna mig, göra mig klar och äta frulle haha...

Nåja så småningom kom jag iväg och fick kört min mamma.. Kom hem och kastade mig på soffan och då ringde telefonen igen, och då var det Mathias som ringde och denna gången var det inte Christofer som var sen till sin match utan det var Mathias.. Så det var bara till att resa "rövva" från soffan igen och köra Mathias till matchen.. Därifrån hem och kastade mig på soffan och tänkte jag skulle skriva ett litet blogginlägg, men så blev det icke hehe, jag somnade hehe.. Vaknade när Mathias kom hem efter matchen igen... Gick inte så bra för honom i matchen, eller ja, han tyckte att det gick bra för honom men inte för laget haha.... Blev en ganska klar förlust om man säger så hehe

Hur mår jag idag?? 
Jag mår bara bra, lite huvudvärk och nackont men annars mår jag bara bra hehe.. Har någon nära som inte mår så bra idag, men tankarna finns där och hoppas att det snart blir bättre.. Tänker på dig, mycket...

Nu har vi käkat lite och sitter och väntar på att vi ska se Malmös match emot Trellehulla... Nervositet och PMS som vanligt får jag säga.. Kan inte släppa det att vara nervös.. Vill ju alltid att Himmelsblått ska vinna ju... Och även om Malmö haft lätt för TFF under Prahls ledning så är det ändå idag en ny match, en ny kamp...

Läste en liten kommentar från en av mina kära besökare, och som svar på det så kan jag väl bara säga: Det är så kul att ge er läsare så precis lagom lite så några av er blir så otroligt nyfikna haha, och det gillar jag.. Inte av elakhet jag lovar, nä det är bara för att det är lite kul hehe... Fortsätt vara nyfikna haha, Jag berättar inte mycket mer just nu ändå haha.. Hoppas ni tycker om mig i alla fall haha

Hade jag något mer?? Tja jag funderar på att ha en liten vacker film med ord om kärlek, från kärlekens profet ifrån Skåne haha



Spårlämningar
Skrivet av: blackmisery

Hehe, du e att en kul prick du...:) Men men, som sagt va, det stillar inte min nyfikenhet det minste, det e ju tur att det glädjer dej! :)

Ha en toppen dag i dag! Kram om

Di vann i går tror jag att jag såg på nyhetera i morse...leder med tre poäng i serien om jag inte minns fel där med :)

2010-10-04 @ 09:55:58
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0