Söndagen innan måndagen.. 11

Man borde kanske skriva ett litet inlägg så här på söndagen??
Känner egentligen inte för så mycket idag.. Frusen känner jag mig... Nåja jag är vaken i alla fall och jag har ätit lite frulle (ja det var ett tag sedan)..

Har sovit urgott i natt och vaknade någorlunda utvilade, men totalt utvilad, ja det är jag nog väldigt sällan skulle jag tro... Skulle mycket väl kunna lägga mig på vänster sida just nu och sluta ögonen och ta en liten lur, men ska försöka att undvika det hehe..

Som sagt inte så mycket att skriva om för det har ju inte hänt så mycket idag och verkar vara lugnt i övrigt också då det inte hänt eller skett någon skjutning so far i Malmö denna helg..

Hur ser söndagen ut annars då?? Tja inget speciellt.. Kanske sticka ner till ICA och handla något, får väl se.. Dagens mat lär väl bli köttgryta med kryddat ris..
Huvudet ska rakas och kinderna ska rakas.. Så lite har jag att göra i alla fall hehe... Men kan väl inte påstå att det händer något extra ordinärt och spännande haha..

Hoppas att alla ni läsare har det bra idag och att ni får och har en bra söndag... Jag återkommer om jag har något vettigare att skriva om... För just nu har jag bara massa skit att skriva om haha...


Spårlämningar
Skrivet av: blackmisery

Sikken tur ni har i helgen, rackarns, nu så e det Göeteborg , Usa å istnbul, världen e på väg å fel håll tycker ja! Rackarns!

Hoppa du har det gött iallafall! Kram om

2010-10-31 @ 16:44:17
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0