Söndag, sunday, sontag

Då var man vaken, och ni som läst innan, till er kan jag säga, jo jag somnade till slut.. Det tog lite tid och vändande och vridande och en massa svamlande inlägg..

Vaknade vid halv 10 ca och har sedan bara försökt vakna på riktigt hehe..
Har inte mycket annat just nu faktiskt utan  ville bara mer säga att jag var vaken och att jag lever hehe..
Återkommer säkert senare


Spårlämningar
Skrivet av: blackmisery

Go dagers! Det gick inte att sparke igång den jäkla dammsugarn heller, han kanske har gett upp på livstid! :)

Det va väldans möe prat om mat och sencurerade bilder och inlägg här nu tycker ja, kanske att man inte ska göre andre så avensjuke hele tiden, å ha en massa hemligheter... :) Sköjjer bare det vet du :) Ha en toppen fin eftermidda nu kram om

2010-10-10 @ 13:56:21
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0