Smälta i ett långt aaaawwwww

Hade en sms konversation idag med Mathias som bara fick en att smälta och att ännu en gång fatta vilka underbara söner jag har...

Thias: Något mätt :p
Jag: Haha dagens I-landsproblem:)
Thias: Haha det var italiensk makaronirätt idag. Finns nästan inget godare i skolan/dagis
Jag: Haha och din stackars pappa fick knäckebröd och vatten
Thias: Läs på din hals

Han tappade mig lite där tills jag kom på att tänka på min tatuering runt halsen/bröstet

Jag: Tog lite tid innan jag fattade haha (det står din tid kommer på latin)
Thias: Hehe.. Din tid kommer och då blir det baby back ribs varje dag och kylen full av öl...


Kanske inte lät så speciellt för er men för mig är denna konversation fylld av mycket kärlek

Spårlämningar
Skrivet av: Mathias

Jag har mina stunder :)

2010-10-22 @ 20:16:54
Här hittas jag: http://enstundmeedtias.blogg.se/
Skrivet av: Emma, svärdotter ;)

De lät helt underbart :) Dina söner är verkligen två mirakel ! Jag har fallit för den ena, den andra är minst lika bra så du ska vara stolt. Hjärtat är på rätt ställe hos dem :) Och det är alldeles säkert ett arv från dig!

2010-10-22 @ 21:32:43
Här hittas jag: http://emmaasktindberg.se/
Skrivet av: avdashkova

oh underbart!! har du honom så har du ju det bästa, och den största kärleken man kan ha!

2010-10-24 @ 02:26:27
Här hittas jag: http://avdashkova.bloggspace.se/

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0