Skammens rodnad??

Haha jag vet inte om jag ska ha ståpäls eller om jag ska skämmas lite haha... Men jag kanske kan ursäkta mig med att jag var inte speciellt nykter... Och sångröst har jag väl aldrig haft haha... Så till alla mina läsare jag ber om ursäkt om jag förstör videon haha... Ja det är från Volbeat konserten hehe

Original Video - More videos at TinyPic
Filmare var min ungefär lika onyktre son Mathias hehe

Spårlämningar
Skrivet av: Mathias

Den underbara sången kom faktiskt från båda två ;D

2010-10-14 @ 22:30:18
Här hittas jag: http://enstundmeedtias.blogg.se/
Skrivet av: avdashkova

haha vilken fantastisk video!!! ojoj va glad jag blev av den!!! skitbra musik var det ju oxå!!!!!!! hade oxå velat vara där!!! sånt minns man för livet!! bra att du gick!!

2010-10-15 @ 00:06:21
Här hittas jag: http://avdashkova.bloggspace.se/
Skrivet av: Anonym

Fy fasen vad kul att få se. Inte sjunger du dåligt. Vilken häftig konsert. Den skulle man ha sett. Härligt o se att du bjuder på dig själv. Fortsätt med det Frank. Skön video, klart den bästa av alla som du har på bloggen!! Tummen upp för det. Stor kram Asus

2010-10-15 @ 02:38:50
Skrivet av: blackmisery

Har kolla lite var du kan hitta en supstitut till JD denna helgen om du vill göre en repris :)



Skåne län

Butik Lagersaldo * Hyllplats

Norra Storgatan 20, BJUV 4 st 06-06-05



Väla, Björkavägen 97, Helsingborg-ÖDÅKRA 7 st 33-02-05



Hansacompagniet, Malmborgsgatan 6, MALMÖ 15 st 30-01-02



Kronprinsen, Regementsgatan 50, MALMÖ 7 st



Algatan 26, TRELLEBORG 1 st



Storgatan 20, ÄNGELHOLM 1 st



Snackar om Mackmyra Brukswhisky, toppen go den, å det fanns ju massvis i skåne ju! :) Ha en fortsatt fin eftermidda! Kram om

2010-10-15 @ 15:24:39
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0