Självkänsla

Min självkänsla har den senaste tiden inte varit på topp av vissa anledningar.. Det har varit de vanliga tre orden som snurrat i huvudet på mig vad det gäller mig själv och hur jag ser på mig själv och tror att andra ser på mig... Då får man ju hitta saker som vänder på det.... Och tittar man nedan så måste jag ju ha fel hehe
A

Spårlämningar
Skrivet av: avdashkova

tråkigt det där med självkänslan. men du vet vad jag tycker!

roliga bilder!=)

2010-10-24 @ 02:24:32
Här hittas jag: http://avdashkova.bloggspace.se/
Skrivet av: blackmisery

:) Men gudars vikka roliga bilder! :) Tänka sej att du e så populär! För jag tror ju det e helt riktige bilder, för det e det va?

2010-10-24 @ 13:11:41
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0