Rock'n'roll och frosseri

Hemkommen ifrån Volbeat... My god vilken underbar och härlig konsert... De rockar fett.. Så jävla bra konsert.. Ja det är så mycket att säga om konserten man jag kan samtidigt inte få ner det i ord... Bara att det var så jävla bra... Jag började hemma med ett par whisky för att sedan gå ner till kvarterskrogen där satt jag, Andrée och Mathias och käkade och drog några bira... Taxi iväg till arenan... Fast de tyckte jag var lite tråkig under resan för då satt jag och pratade med....... Ja just det, det var ju en hemlighet hehe... Men trevligt i alla fall... För att inte snacka om det trevliga och varma sms jag fick under konserten... Nåja väl framme på arenan så blev det några fler öl och träffade även J på konserten... så det blev väl alles in alles typ 5-6 öl och 3 whisky hehe.. precis lagom.. hehe... Nåja.. Mathias och jag gick faktiskt hem sedan ifrån arenan... tog väl typ 30 min men var rätt skönt ändå, lite ont i ryggen bara...
Mycket mer har jag väl inte att säga just nu, men säger resten i bilder skulle jag tro hehe...
Andrée och jag glada med vår öl
Mer Öldrickande på puben
Första förbandet.. The Kandidate.. Bandet var bra men sången kanske inte den bästa precis
Jag fick ett eget kort med telefonnummer till Taxi
Andrée, min äldste vän sedan 36 år
Folk på väg till baren på arenan
Rock on
Never to old to rock??
Andra förbandet Entombed.. Bra gig bra band
Mathias och jag på väg mot mer öl
Min för dagen nyinköpta beanniemössa hehe
VOLBEAT is on...
Hmmm
Mathias och jag sjunger för full hals
Michael Poulsen fångar publiken till max
Det var några stycken på plats i alla fall
Mer Volbeat
Och lite till
Och ännu mer VOLBEAT
Vi bara njuter av konserten...
Lite mer Volbeat bilder
Med mer sång och skrål
Och ja ännu lite mer hehe
Och jag fortsätter sjunga haha
Grabbarna Grus hehe
Dans och rätta till snus samtidigt??
Helt underbart
Mathias kör fett ös.

Ja mer blir det inte idag tror jag... Börjar bli lite trött nu hehe

Spårlämningar
Skrivet av: blackmisery

Jädrs vikka toppen bilder! Ser att det helt enkelt ble en toppen kväll! avis

Höppes du får en bra dag i dag me! kram om

2010-10-08 @ 10:54:03
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se
Skrivet av: avdashkova

gud va kul det där verkar ha varit!!!

2010-10-09 @ 06:51:53
Här hittas jag: http://avdashkova.bloggspace.se/

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0