Onsdag idag va?? Igen

Onsdagen, ja jag gissar att Wikipedia kallar det dagen efter tisdagen och före torsdagen hehe...
Onsdagen har varit en bra dag på jobbet får jag säga... Har bara rusat iväg hela dagen... Med ett mycket intressant möte på eftermiddagen, framtiden kan bli bra hehe.. Kan tyvärr inte säga så mycket mer om det heller.. Nä det är inte det jag brukar vara hemlighetsfull om, utan detta är något annat hehe .. Taskigt va.. hehe

När jag kom hem så satte jag mig och skapade lite, en kanske blivande logotype hehe... Och ja tyvärr jag skulle vilja visa den men haha den är ännu så länge hemlig den med haha...

Har även haft lite telefonsamtal sedan jag kom hem idag.. Haha och JA ni gissar rätt det är hemligt det med haha.. Men det är ni ju vana vid, men har i alla fall gjort mig glad och varm hehehe... Får väl se om det blir fler gånger ikväll hehe... 

Imorgon är det torsdag (ja ni vet dagen efter onsdag men före fredagen hehe) och då är det dags för VOLBEAT, något längtande eller så, tro inget annat hehe... Bord bokat på pub innan för lite intagande av onyttig mat och nyttiga malt och humle drycker hehe.... Mathias kommer vid 16 och Andrée kommer typ vid 17.. Ska bli så jävla kul...
Ska försöka samla på mig lite bilder och sådant från kvällen... Kan kanske bli lite svårt med konsertbilder, men uppvärmningen kanske hehe.. Och får se när jag kommer hem om det blir bloggning då eller det får vänta tills jag vaknar på fredagen hehe (ja dagen efter torsdagen men innan lördagen) har ju semester då hehe...

Hade jag mer nu?? Nä tror inte det... Har inte käkat middag än, men håller just nu på att värma på lite kycklinglår så får det bli dagens middag, eller ja kvällens middag och kanske någon Mammagjord kanelsnäcka till efterrätt kanske hehe

Vet inte om det blir mer idag men detta inlägg är slut typ nu..


Spårlämningar
Skrivet av: avdashkova

va härligt att du var glad=)

2010-10-07 @ 22:31:14
Här hittas jag: http://avdashkova.bloggspace.se/

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0